TRAVEL PACK - absolutny hit w USA!

Travel Pack szturmem zdobył serca klientów w Stanach Zjednoczonych, a teraz dostępny jest również w Polsce. 

Travel Pack czy klasyczny flakonik? Tak naprawdę ciężko porównać i wybrać jedną z tych dwóch opcji. Najlepiej mieć je obie! Dlaczego? Odpowiedź jest prosta.



Flakonik pięknie wygląda na damskiej toaletce, na półce w łazience, czy w sypialni. Cieszy oko i przywołuje miłe wspomnienia. Wspomnienia, które latami gromadzimy w naszych głowach. Działają na nas jak kotwica dobrego humoru, a sam moment rozpylenia perfum jest wręcz magiczny.


Ma tylko jedną zasadniczą wadę, a mianowicie łatwo go zbić. Pamiętam, iż kiedyś z regału spadły moje ukochane perfumy DKNY i cała zawartość wylała się na mój nowy dywan. Zapachu nie można było wytrzymać i niczym usunąć. Nie mogłam się go pozbyć kilka miesięcy i tak właśnie zakończyła się moja przygoda z perfumami DKNY. Uwielbiałam je, ale po tym incydencie nie mogłam już ich znieść. Denerwowały mnie u mnie, u kogoś i wszędzie gdzie tylko się na nie natknęłam.

Podobne przejścia ma za sobą wiele kobiet, których flakonik wymarzonych perfum pękł w podróży, w torebce, czy właśnie spadły z półki. Tutaj pomocne są właśnie opakowania podróżne, czyli tzw. „travel pack”.

W plastikowym pojemniczku znajduje się coś na wzór flakonika. Jest on jednak niewidoczny dla użytkownika i dlatego w pełni bezpieczny. Takie rozwiązanie zastosował dom mody Gucci w przypadku perfum Gucci Rush. Można powiedzieć, że ten właśnie projektant był jego prekursorem. Obecnie – w Stanach Zjednoczonych - większość domów mody, niezależnie od zapachu oferuje Travel Pack. Europa w tym względzie pozostała stanowczo w tyle.





A tu wspomniany wyżej "flakonik", którego w przypadku nieprzeźroczystego plastiku zwyczajnie nie widać: 



Obecnie w Stanach Zjednoczonych jest to najpopularniejsze i najlepiej sprzedające się rozwiązanie. Po pierwsze w 100% bezpieczne, po drugie: lekkie i możesz je mieć zawsze przy sobie - w torebce, w podróży, na randce, czy spotkaniu biznesowym Twój ulubiony zapach jest z Tobą. Nie musisz się bać, że się stłucze, a jego zawartość wyleje sprawiając, iż inni wezmą Cię za chodzącą perfumerię. Efekt zgoła niepożądany.

Travel Pack esencji perfum 3G Magnetic Perfume obudowany jest złotym pudełeczkiem tak, że stanowi to bardzo ciekawą całość. Można je jednak łatwo zdjąć. Wówczas naszym oczom ukaże się czarny plastikowy pojemniczek, w którego środku znajduje się „flakonik” swoją budową wzorowany na pionierze tego rozwiązania – Gucci Rush. Dodatkowym zabezpieczeniem jest zdejmowany korek-blokada, zapobiegający przed przypadkowym naciśnięciem atomizera np. w torebce lub walizce.


Ponadto Travel Pack spełnia wszystkie warunki do idealnego przechowywania perfum, ale o tym w kolejnym poście. 

Poniżej zdjęcia travel pack'ów znajdujących sie w ofercie 3G Magnetic Perfume. TRY NEW THINGS! 

















CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Instagram